¿Sabías que Cleopatra murrió a los 39 años? ¿Sabías qu'un electrón nun tien volume? ¿Sabías que la mayoría de los elementos radioactivos son sintéticos (creaos nel llaboratoriu)? ¿Sabías qu'un añu de Plutón equival a 2 sieglos terrestres aproximadamente? ¿Sabías que ...?

Miles de curiosidaes y d'artículos de tolos temes posibles y dalgunos xuegos mentales.

viernes, 11 de junio de 2010

Rutherford

Nuna ocasión Rutherford, un físicu neozelandés, dixó “si-y espliques a un camareru lo que tás faciendo y nun lo entiende, el probe nun ye’l camareru, ye lo que tás faciendo”.

Tamién dixó: “toa ciencia, o ye física, o ye coleccionismo de sellos”.


¿Sabías que...

Rutherford foi nomáu barón d’Inglaterra y nel so escudu punsó “Primordia Quaerere Rerum”? Significa “buscar la naturaleza de les coses”.


¿Sabías que...

Taba tan escontra’l fascismu qu’apoyó a la República española na Guerra Civil? Tamién apoyaba los drechos de la muyer y trabayaba por conseguir más beques pa los colonos de Reino Xuníu (él yera de Nueva Zelanda, y sólo-yos ofrecíen dos beques por añu) y lluchó escontra la censura de la BBC.


Dicien d’él que nun prestaba tanta atención a lo que la naturaleza dicía como a lo que susurraba.


¿Sabías que...

Se negaba a firmar artículos nos que colaboró? Dicía que sólo aportaba idees, non investigación, y que por eso nun se podía llevar méritos que nun tenía.

No hay comentarios:

Publicar un comentario