¿Sabías que Cleopatra murrió a los 39 años? ¿Sabías qu'un electrón nun tien volume? ¿Sabías que la mayoría de los elementos radioactivos son sintéticos (creaos nel llaboratoriu)? ¿Sabías qu'un añu de Plutón equival a 2 sieglos terrestres aproximadamente? ¿Sabías que ...?

Miles de curiosidaes y d'artículos de tolos temes posibles y dalgunos xuegos mentales.

sábado, 26 de junio de 2010

Mahoma

¿Sabías que...

Mahoma yera güérfanu y foi adoptáu pol so tiu? Ésti enseñó-y l’oficiu de caravaneru. Más tarde casó con una viuda rica y retiróse a meditar. Foi entos cuando se-y apareció la revelación.

Ye probable que si nun se casara con una rica, l'Islam nun esistiría tal y como lo conocemos agora. Esto ta relacionáu directamente col “caos determinista”.

El caos determinista ye un conceptu matemáticu. Significa qu’un pequeñu cambiu nel presente puede acabar nuna gran diferencia nel futuru, a pesar de que conozamos la llei a la que converxe. Ye dicir, algo insignificante, como qu’un home case o non con una rica, puede suponer un desarrollu o otru nuna relixón, y en consecuencia, afecta a millones de persones.

¡Ten cuidáu colo que faes! Puedes cambiar la vida de tola humanidá nun futuru.

2 comentarios:

  1. Eso del caos determinista es como lo del Efecto Mariposa? si una mariposa bate aquí las alas, ese aire puede provocar un huracán en el lado opuesto del mundo?
    Que listo eres neno

    ResponderEliminar
  2. Esactamente nun ye lo mesmu. L'efectu "mariposa" ye una reación en cadena, cada cosa tien una consecuencia que fae que pase otra cosa.

    Pero'l "caos determinista" debese a causes paraleles. Un cambiu nel presente, por pequeñin que seya puede provocar un gran cambiu nel futuru.

    ResponderEliminar