Debemos reflesionar quiénes somos pa mantenernos fieles a nuesu propiu cálter. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, IV. X)
De fechu, nin la xusticia nin l’amistá podríen esistir a menos que seyen deseaes por sí mesmas. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, III. XXI)
El sumu bien ye vivir de xeitu armoniosu y concorde cola naturaleza. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, III. IX)
Pero la cuestión nun ye qué comportamientu concuerda col to cálter, sinon con tos principios. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, II. XXV)
Nuesu únicu principiu, lo únicu que defendemos ye que’l deber debe ser la única recompensa del deber. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, II. XXII)
Aunque’l dolor ye un mal, carecer de dolor nun ye suficiente pa vivir bien. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, II. XIII)
Naide ye virtuosu si nun exerce la virtú de continuo. (Cuestiones académiques, I. X)
Si ye que la sabiduría se puede alcanzar, dediquémonos nun sólo a perseguirla, sinon tamién disfrutemos d’ella. (Sobre los llímites de los bienes y de los males, I. I)
Hace 1 mes
No hay comentarios:
Publicar un comentario