¿Sabías que Cleopatra murrió a los 39 años? ¿Sabías qu'un electrón nun tien volume? ¿Sabías que la mayoría de los elementos radioactivos son sintéticos (creaos nel llaboratoriu)? ¿Sabías qu'un añu de Plutón equival a 2 sieglos terrestres aproximadamente? ¿Sabías que ...?

Miles de curiosidaes y d'artículos de tolos temes posibles y dalgunos xuegos mentales.

domingo, 20 de marzo de 2011

Sabias qué ...

... durante la guerra de Cuba, los soldaos que combatíen na batalla debían alimentase de los productos de la tierra (café, azúcar y ron), mezclando los ingredientes que resultaben aromáticos y reconfortantes.

Esta bebida daba-yos valor y "coraje", nomándola "corajillo". Debíu a la deformación fonética, agora conocemosla como "carajillo".

Sabias qué ...

... na Antigüedá, coronabase con una guirnalda de fueyes de llaurel a aquellos emperadores, poetes y xenerales victoriosos ?

De tolos xeitos, si, una vegada obteníu'l triunfu y reconocimientu xeneral, cesaben en so trabayu y esfuerzu, decidiase que la persona en cuestión se "durmió nos llaureles".

Sabias qué ...

... non tolos tipos de maíz sirven pa preparar palomites ?

Los granos qu'estallen contienen mayor cantidá de proteínes y menos azúcares, además d'un 11-14 % d'humedá, que, al calentase rápidamente cuece parte de los gránulos d'almidón y produz una serie de transformaciones, dando llugar a esti deliciosu aperitivu.

Sabias qué ...

... conforme la Lluna xira alredeor de la Tierra, so fuercia gravitatoria exerce atración sobre continentes y océanos ?

Les atraciones de la Lluna mueve nueses montañes llevantando una imperceptible marea na corteza terrestre, atrayendo a mares y océanos y elevando varios metros el nivel del agua.

Sabias qué ...

l'orixe de la cesta de Navidá yera pa conmemorar el añu nuevu? Los romanos regalaben a sos seres queridos un cestu con figos secos, fueyes de llaurel, rames d'olivu y pequeñes llámpares nes que grababen mensaxes de bonos deseos pal añu entrante.

Sabias qué ...

en so orixe, los botones fueron artículos de luxu dirixios a la xente más rica.

Como les muyeres de clase alta yeren, xeneralmente, vestíes por sos doncelles, les modistes cosien los botones a la drecha pa facilitar la llabor de les moces. Asina, güei, los botones de les prendes femenines atopanse al llau contrario que na ropa masculina.